Jótállás

        1. Jogszabályban meghatározott jótállás vonatkozik a termékekere.
        2. A garanciális ügyintézést mi biztosítjuk, hozzánk kell visszajuttatni a hibás készülékeket. Ettől a gyártói garanciás készülékek (Apple) eltérhetnek, melyeket a hivatalos szakszervizben lehet érvényesíttetni és megjavíttatni.
        3. A jótállás a vásárlás napján kezdődik, és a gyártói garanciás készülékeket kivéve csak Magyarországon érvényes.
        4. A jótállás csak a jótállási jeggyel vagy számlával érvényesíthető. Annak elvesztése, átírása, módosítása a jótállás megszűnését eredményezi!
        5. Ha az eredeti megrendelő továbbértékesítette a terméket, a jótállást nem tudjuk biztosítani az új vevőnek, mivel az új vevővel nem állunk szerződéses kapcsolatban. Ezen felül a korábbi vevői/tulajdonosi károkozásért, esetleges átalakításért, illetéktelen beavatkozásért nem tudunk se felelősséget, se jótállást vállalni.
        6. A tartozékokra, akkumulátorra a jótállás nem vonatkozik, de biztosítjuk az önköltségi áron való cserét.
        7. Ha vásárlástól számított 3 napon belül a terméknek a rendeltetésszerű használat mellett hibája keletkezik, a vevő kérheti annak cseréjét. Amennyiben ez nem lehetséges, úgy az árkülönbözet megfizetésével más típusra cserélheti. Ez alól kivételt képez ha a termék rendeltetésének nem megfelelően volt használva.
        8. Ha egy garanciális javításra leadott készülékről a szervizben kiderül, hogy fizikai sérülés okozza a bejelentett hibát (pl ázás, törés, stb, ami nem minősül garanciális problémának), akkor a beleegyezésével árajánlatot tudunk neki kérni a szerviztől. Amennyiben az árajánlatot nem fogadja el, akkor tizenkétezer, azaz 12.000 forint bevizsgálási díjat köteles fizetni. Amennyiben az ügyfél a díjat nem fizeti meg, a készüléket nem kapja vissza a márkaszerviztől.
        9. Rendeltetésellenes használat alatt a következők értendők, melyek a jótállás azonnali elvesztését okozzák. Ilyen esetben a hibás készülék javítási költsége még jótállási időn belül is a vevőt terheli!
      • beázás, ütődés, törés, bármilyen fizikai vagy mechanikai sérülés
      • töltő csatlakozó sérülése, deformálódása, ki, illetve leszakadása a panelról, aminek következtében nem tölt a készülék
      • gyári szoftver módosítása, törlése, feltörése, illetve otthoni szoftver frissítésből adódó gondok (pl a telefon nem kapcsol be, eltűnik a magyar nyelv, stb)
      • illetéktelen vagy szakszerűtlen javítás vagy beavatkozás
      • helytelen tárolás (tűző napon, párás helyen, stb)

       

      A postai úton vagy futárszolgálattal küldött hibás készüléket csak sérülésmentes csomagolásban veszünk át! A termék hozzánk való eljuttatásáról a vásárlónak kell gondoskodni, a visszaszállítás a mi hatáskörünk. Utánvétes csomagot nem veszünk át! A magyar garanciás készülékeket a márkaszervizben javítják, a garanciáját ott lehet érvényesíteni. Oda kell eljutatnia, illetve mi is vállaljuk az ügyintézést 4000 forintért.

       

      Készülék javítással kapcsolatban itt talál segítséget.