Meghibásodott készülékeiket, kérjük a követekző címre adják fel postai úton ajánlott küldeményként, vagy személyesen keressék fel boltunkat:
Golden-Phone Kft.
1062 Budapest Andrássy út 54-56
Szervizre leadás előtti fontos tudni és tenni valók:
Kérjük vegyék figyelembe, hogy a garanciális ügyintézés időtartama a tapasztalataink alapján átlagosan 3-4 hetet vesz igénybe. Rendhagyó esetekben (pl a szerviz alkatrészhiánya miatt) akár ennél hosszab ideig is tarthat. Időközben szinte semmilyen információval nem tudunk szolgálni a készülék állapotáról. Csere készüléket semmilyen esetben sem biztosítunk.
Megértésüket köszönjük!
Jótállási feltételeinkről itt olvashat.
A garanciális ügyintézésen felül vállaljuk meghibásodott mobiltelefonjának, tabletjének javítását. Ehhez nincs más dolga, mint az elérhetőségeink egyikén felvenni velünk a kapcsolatot, és vázolni a problémát.
Budapest területén hibás készülékét leadhatja otthonában vagy munkahelyén is, ennek díja 3000 forint, mely magába foglalja a készülék visszajutatását is. Ha árajánlatunk alapján nem kéri a már lejárt garanciájú készülék javítását, úgy a szállítási díjon felül nem terheli egyéb költség.
Természetesen a helyszínen két példányos munkalapot töltünk ki a készülék gyártási számával, dátummal, elérhetőségekkel, és a hiba pontos leírásával.
A következőket vállaljuk:
-szoftveres javitások, magyar nyelv újra töltése, szoftver
-hardveres javitások, beázott készülekek, töröt lcd, törött érintőplexi, átvezetőfólia, szalagkábel csere, hangszórók és mikrofonok cseréje ,töltés hibák, panel hibák, térerő hibás készülékek szervizelése.
Minden, ami telefon javitáshoz tartozik. Több éves tapasztalattal,kiterjedt alkatrész beszerzési hálózattal rendelkezünk.